jag älskar att...

Godmorgon! Ännu en dag då jag kliver ur sängen vid åtta, så fruktansvärt skönt.
Jag älskar att gå upp tidigt och dricka morgonte i det tidiga solskenet, som förvisso lyser genom fönstret men ändå.
Jag älskar att känna gruskorna i ögonen och få ställa mig i en varm dusch för att vakna till.
Jag älskar att störa mig på att jag inte ser ett skit på datorn då solen skiner rakt in.
Jag älskar att tjuvkika på min man som ser helt bedårande söt ut där han sitter och kisar och gnuggar sig i ögonen för att vakna till liv.

Morgnar är helt klart det bästa delen av dagen och man hinner med så mycket mer under dagarna om man bara kliver ur sängen någon timme tidigare. Så upp och hoppa era lathögar, det är solsken ute idag!


riktigt så vacker är kanske inte soluppgången här.
men man kan ju få drömma sig bort till fjärran länder...

Kommentarer
Postat av: rebecca

Gumsan! Tack för bloggtipset förresten! underbart!

2009-04-23 @ 14:01:12
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0