home, sweet home


Tog mig en promenad längs strömmen igårkväll, i solen.
Så fort jag gick snabbt så var jag nära att falla in i joggande/springande takt och med fel skor, en förkylning som hette duga och inte alls den tanken så blev jag bara irriterad på mig själv hela tiden. På söndag är det tre veckor sedan jag tränade ordentligt sist, allt tack vare en stukad fot och en förkylning som inte vill ge med sig.
Avslutade sedan kvällen med Numb3rs och smoothie tillsammans med T, mycket fint.



Idag åker jag och T hursom hem till Småland. Bussen går om en timme ungefär. Ska bli skönt att komma hem och få en massa mat i magen, är fruktansvärt trött på makaroner och köttbullar just nu faktiskt, har inte råd med så mkt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0