helgen

Adam och Robin kom för att hälsa på mig och T i fredags, från Kalmar. De skulle stanna över natten och eftersom att T var iväg och repade så fick jag möta upp dem för att hitta parkering och liknande.
När T kommer hem så knallar vi iväg till bilen för att Robin lyckades glömma sin dricka där. Vi tog en liten omväg och när vi kommer tillbaka in i lägenheten och jag vandrar ut i köket för att kolla vad T ställt i kylskåpet som han varit hemlig om hela dagen så står det tre finklädda flickor i mitt kök! :O
Karin, Malin och Hannele står i klänningar och skriker surprise till mig. T hade ordnat ett litet överraskningsparty till mig! <3
Jag fick vin och bål (vilket vat hemligheten som stod i kylen) och krånglade mig i en klänning för att vara lite fin även jag. Vi satt här och förfestade innan vi begav oss till Svea i några timmar.
En mycket lyckad kväll, även att varken Svea eller klänningar egentligen är my cup of tea såattsäga. Jag hade väldigt roligt så tack flickor och tack T!








Igår, lördags, så begav sig pojkarna hem så jag och T tog med oss pizza ut till Karin. Jag och Karin låg på en filt i solen och sedan spenderade vi dagen med att ta hand om lilla Linnea, titta på TV och åka rutschkana.
Tog oss till vår lägenhet för popcorn och Robinson tillsammans med Malin. Jag packade ner lite kläder i en väska och jag och Karin begav oss hem till henne för att sova och vara utvilade för denna dag.

Idag har jag och Karin varit ute på landet och kikat på hästar. På lördag följer vi med som skötare på en distanstävling och veckan efter det så ska vi provrida och ge det lite tid innan vi verkligen spikar om vi ska vara medryttare samt skötare på tävlingar. Jag hade pirr i magen hela vägen och vid varje 70-skylt så skrek jag till lite av glädje och undrade om det var där vi skulle svänga in. Hästarna var hur mysiga som helst, vädret kanon, ägarna och tjejen som hjälper till verkade väldigt trevliga och jag borrade in hela näsan i pälsarna. Å gud vad jag saknat hästarna. Den här veckan kommer jag inte kunna sova en blund.
Problemet är nu bara att jag måste få upp mina ridskor, hjälm osv hit tills på lördag samt att jag måste finna ett par ridbyxor då mina tydligen inte finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack söta du =)

2009-04-19 @ 21:59:45
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0