guld och vitaminer

Idag ringde jag och väckte Jenny, Karin var faktiskt redan vaken. Vi satt och fikade i solen i timmar innan jag begav mig mot skolan. Broadway var vårt första stopp, när solen försvann därifrån så hamnade vi på Fräcka Frökens och där var det allt varmt och skönt! Lite kvalitétstid med flickorna, prat om allt mellan himmel och jord och så bra väder på det. Mycket bättre kan det nog faktiskt inte bli.
Idag har nog nästan varenda människa varit ute i solen, tagit promenader, fikat, solat eller påtat i trädgården. Våren är här nu och jag älskar det.
Imorgon ska vi ha picknick i solen, vatten och mackor får det bli. Sällskapet väger dock upp den tråkiga picknick-korgen. Hoppas nu bara att vädergudarna inte ger oss fingret och bestämmer sig för att hälla vatten på oss istället för att ge oss en massa nyttiga d-vitaminer.

Karin och Jenny.
dessa två flickor är guld värda <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hörredu. DU är guld värd. Två helt OTROLIGT fina dagar med er, tack för att ni gör allt så jävla värt :D<3

2009-04-08 @ 01:15:09
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0