förmiddagen

Tog mig upp ur sängen kvart över åtta, fixade frukost och vid tio i tio var jag på gymmet.
22 minuter på löpbandet och 23 minuter på crosstrainern. Vet inte riktigt varför det blev så udda tider men målet var att träna i 45 minuter och det genomförde jag. Känner att jag inte är helt frisk än, hostar och har mig men jag orkar inte vänta med träningen längre. Det var väldigt skönt att få röra på sig så det får bli ett pass imorgon också.

Nu har jag duschat och snott Ts byxor, håller på att göra makaroner då han kommer hem på lunch om någon minut. Det finns tyvärr inget att ha till makaronerna mer än ketchup, men det får väl duga.

Ska hem till Karin i eftermiddag och plugga är tanken, hon lovade att bjuda på smoothies så jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0