fattigt

Fattig frukost, men ändå god. En extrem-macka med laktossmör, gröna vindruvor och grönt ekologiskt te med fläder och äpple.



Det blev en fika på Soda igårkväll med Karin, T och Jenny. Jag firade att det gick så bra med medryttaregrejen med en kladdkaka som faktiskt var gudomligt god. Mackorna på Soda kan jag inte alls rekomendera däremot. De är dyra och de är jättesmå. För 55kr så tycker jag iaf att man ska kunna bli lite mätt, men icke. Har testat två olika och jag blev i stort sett missnöjd båda gångerna.
Idag ska jag ägna dagen åt att försöka få tag i PRO i Linköping samt att plugga inför tentan. Funderade på att gå och träna ett tag med, men jag håller på att hosta lungorna ur mig så jag misstänker att det inte är någon superbra idé.

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-04-22 @ 11:06:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0