dagens motion

En timme, plus strech, blev det på gymmet.
Joggade i lugn takt i en halv timme och det landade på 4.35km. Kände av mitt knä lite och det oroar mig, men med en lugn start nu efter en massa vila så ska det nog gå bra.
Sen tränade jag armar och mage i en halvtimme, hoppade dock över tre maskiner då det var så satans mycket folk så varenda maskin var upptagen och det var kö till i stort sätt alla. Kvällar är ingen kanontid att träna på, iaf inte vid sex-tiden. Då kommer alla till gymmet som slutade jobba vid fyra och som sedan har varit hemma och ätit.

Nu väntar jag på House och därefter får promenaden bli av, det blev lite sent med allt.
Imorgon ska jag och Karin till hästarna och rida vid tre, är fruktansvärt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0