ABSTINENS

Har tittat en massa på Numb3ers med T idag, pluggat och gjort inget alls. Tog mig en kvällspromenad på 40minuter strax innan åtta, var skönt att få lite frisk luft och rensa huvudet lite.
Skälvklart så var det ju dock hur många som helst som var ute och sprang i den sköna kvällsluften. Jag kommer snart att bli tokig och dum i huvudet av tränings-abstinens, på riktigt.

I skrivande stund så sitter T och Sand och tittar på klipp på youtube, annars ägnar vi söndagskvällen åt filmen på fyran, vaddennuheter.

I övrigt så har jag fått ett dumt mål på hjärnan som jag skulle vilja nå tills dess att jag fyller 20.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, vadå för mål? jag blir ju jättenyfiken nu ju!



och du, söta lilla pärlan! tusen tack för att du röstade på mig i tävlingen, det gjorde så att jag vann!!



KRAM!

2009-04-06 @ 19:49:29
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0